מומחה למיילדות וגניקולוגיה
מומחה לאולטראסאונד ואיבחון טרום לידתי

העובר מתפתח וגדל ברחם לאורך כל שבועות ההיריון, ולכל תקופה בהיריון יש את תהליכי ההתפתחות האופייניים לה. בעזרת בדיקת האולטרא-סאונד נתבונן במערכות העובר ונבחן את התפתחותן התקינה. את בדיקות האולטראסאונד אני ממליץ לבצע במספר מועדים לאורך ההיריון, על מנת לקבל את מירב המידע  לגבי התפתחותו התקינה של העובר. בדיקות אלו כוללות בין היתר את בדיקת השקיפות העורפית  אשר במהלכה נבצע כבר הערכה אנטומית ראשונית של כל העובר, סקירת המערכות המוקדמת, סקירת המערכות המאוחרת והערכה נוספת של התפתחות העובר בטרימסטר השלישי, עם דגש מיוחד על בדיקת התפתחות המוח. בדיקה זו נקראת גם הסקירה השלישית.
ההתבוננות בעובר בעודו גדל ברחם היא מרגשת וייחודית, ומהווה למעשה את המפגש הראשון שלכם עם ילדכם לעתיד. חשוב לי שהמפגש יהיה נעים, מרגש, ומלווה בהסברים ברורים ובגובה העיניים.

ד"ר בירנבאום רועי

ד"ר בירנבאום רועי, נשוי ואב ל 3 ילדים, בוגר לימודי רפואה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל-אביב. לאחר לימודיו התמחה במיילדות וגניקולוגיה במרכז הרפואי תל-אביב, בית החולים איכילוב. עם סיום ההתמחות נסע ד"ר בירנבאום להתמחות נוספת בתחום האולטראסאונד הטרום לידתי ואבחון של מחלות בעובר, בבית החולים לילדים "גזליני" (Istituto Giannina Gaslini) בעיר ג'נובה שבאיטליה. שם עבד תחת הנחייתו האישית של פרופ' דריו פלדיני, מהדמויות המובילות בעולם בתחום האולטראסאונד הטרום לידתי. במהלך תקופה זו עסק גם במחקר בנושאים אלו.

עם סיום תקופת ההתמחות באיטליה, שב לבית החולים איכילוב, וכיום מתפקד כרופא בכיר ביחידת האולטראסאונד המיילדותי, שם עוסק בנוסף גם במחקר בתחום ההתפתחות העוברית ומוח העובר.

בנוסף, ד"ר בירנבאום מוזמן כמרצה אורח בקורסים בנושא אולטראסאונד ואבחון מומים בעובר, במקומות שונים בארץ ובעולם.